Het overwerken is begonnen! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Donique Gunnewiek - WaarBenJij.nu Het overwerken is begonnen! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Donique Gunnewiek - WaarBenJij.nu

Het overwerken is begonnen!

Blijf op de hoogte en volg Donique

10 December 2012 | Verenigd Koninkrijk, Londen

De drukke decembermaand is van start gegaan met een fantastisch weekendje met pap en mam in Londen. Nadat ik eerst een late dienst had gehad op donderdagavond, heb ik een paar uurtjes kunnen slapen toen mn wekker al weer ging omdat ik pa en ma van het vliegveld zou halen om te verkomen dat ze zouden verdwalen! Half 10 was het dan eindelijk zo ver, na 5 lange weken kon ik dan eindelijk pa en ma weer een knuffel verkopen. Na een busreis van een uur, hebben we ons ingecheckt in het hotel en heb ik ze mijn (opgeruimde) kamertje laten zien. 's Middags lekker in Covent Garden rondgelopen, toch wel een van mijn favoriete plekjes van Londen. Ondanks dat het erg koud was, hebben we fantastisch mooi weer gehad. Rond half 4 terug gegaan naar het hotel en onze kamer bekeken. Nouja kamer, compleet huis zo ongeveer. Kamer 790, een van de 'junior' suites, bestaande uit 6 kamers + balkon, inclusief woonkamer, eetkamer en keuken. De mondjes van papa en mama vielen wel eventjes open, hihi! 's Avonds heb ik ze verrast op een gezellig avondje in de Dominion theater. We zijn dus naar We will rock you - the Musical - geweest. Fantastische muziek met een beetje vaag verhaal, maar wel ontzettend geinig (de Engelse humor schijnt namelijk ook heel grappig te zijn). De zaterdag hebben we besteed aan sightseeing, en na een slopende ronde te hebben gemaakt door Londen, hebben we de hele avond niks anders gedaan dan thee drinken, filmpjes kijken en praten! Zondag was het helaas al weer tijd om afscheid te nemen, gelukkig hoef ik nog maar 7 weken!!

Sinterklaas kan natuurlijk ook niet onopgemerkt aan ons voorbij gaan in Londen en dus hebben we ervoor gezorgd dat alle Nederlandse studenten op 5 december vrij zou zijn. Nadat Laurian en ik met meer aan 20 kilo aan boodschappen thuis kwamen, hebben we een van de suites in het hotel omgetoverd tot "Hier is zeker wel een kinderfeestje'-hut en kon het feestje van start gaan. Nadat we de 15 dozen pizza van kant hadden gemaakt, werden de eerste flessen wijn open getrokken en kon het dobbelspel ook beginnen. Dit duurde al met al 2,5 uur, waarna Anouk en Maudy zonder cadeautjes kwamen te zitten. Al met al dus een super gezellige avond, maar voor mij helaas stond er wel 'op tijd naar bed' op het programma, want er stond weer een vroege dienst op me te wachten :(.

Donderdag was dus ook een van de enige vroege diensten van mij die week, want de Gallery was voor 3 avonden die week volgeboekt met hele gezellige mensen die allemaal kerstfeestjes moeten vieren. Je kunt met zulke feestjes dan ook niet op tijd eindigen en lag ik dus ook pas na 3 uur in bed. De drukke decembermaand is dus echt begonnen en de lange avonden met blije mensen ook. Weinig tijd voor jezelf en ook weinig tijd voor school, dus dan je vrije dagen daar maar voor op offeren.

Gelukkig is er na deze drukke december maand een saaie Januari maand waar geen fluit te doen is in het hotel. Jolyn en Tom komen een weekendje over naar Londen en ook Evelien en Sanne hebben hun tickets geboekt! Nu nog even met Aman regelen dat ik die weekenden ook vrij ben, zodat ik mijn vakantiedagen ook een keertje kwijt ben!
Zoals ik al zei, nog maar 7 weken en dan ben ik al weer thuis. De tijd vliegt! Ik verwacht natuurlijk wel een heel groot "Welkom thuis" en een "We hebben je zooo erg gemist de afgelopen 6 maanden"- feestje als ik thuis kom!

Dag lieve schatjes, en tot snel!

Veel liefs uit Londen

  • 10 December 2012 - 18:55

    Evelien :

    Hahah, leuk verhaal ;)
    kan niet wachten tot januari !

    En natuurlijk komt er een groot feest als jij thuis bent ;)

  • 10 December 2012 - 19:21

    Riet:

    Wat vliegt de tijd toch, nog maar 7 weekjes en dan alweer lekker thuis.
    Gefeliciteerd met de verjaardag van je zusje. En Donique ik kom niet naar Londen. Als je weer terug bent zie ik je wel. De tijd is voor jouw erg druk en je krijgt genoeg hollands volk. Kan je dat allemaal wel aan? ha ha
    Weer genoten van jouw verhaal. En wat fijn dat je ouders er zijn geweest.
    Ga maar weer een kaartje schrijven. Die komt dan denk ik over 10 dagen aan. Ik heb echt een hollandse kaart gekocht. leuk leuk.
    Tot gauw. Welke dag vlieg je weer naar huis?
    knuffel Riet

  • 11 December 2012 - 18:52

    Bernadette:

    O vandaar dat telefoontje een uurtje geleden.Je wil weten wat we van je verhaal vinden......ja hoor op een paar kleine onwaarheden na (open vallen van onze monden en verdwalen in Londen...) weer een mooi geschreven verhaal. We hopen dat de maand dec en jan voor je voorbij zal vliegen en dan vlieg je maar weer eens richting Holland. liefs pap en mam

  • 25 December 2012 - 13:31

    Marcel En Yvonne:

    Hello our little cousin

    how are you, here is a little note from holland to be more specificate in the behind hook
    its a little late but we wish you, and alll the persons with you working with a merrry cristmas and a happy and joyfull newyaer all the best wishes and lots of love and a good healthy newyear

    marcel & yvonne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Donique

Actief sinds 14 Aug. 2012
Verslag gelezen: 361
Totaal aantal bezoekers 8452

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2012 - 01 Februari 2013

Stage in Londen

Landen bezocht: