Let's start the countdown - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Donique Gunnewiek - WaarBenJij.nu Let's start the countdown - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Donique Gunnewiek - WaarBenJij.nu

Let's start the countdown

Blijf op de hoogte en volg Donique

23 Januari 2013 | Verenigd Koninkrijk, Londen

10 dagen.. Nog maar 10 dagen en dan stap ik al weer op de bus terug naar huis. De planning voor nu: Nog lekker van mn twee vakantiedagen genieten, vrijdag volop genieten van de staff party, nog even 8 dagen doortrekken op het werk, stageverslagen zo hier en daar afronden, koffer inpakken... en naar huis.. Thuis. Laat ik het zo zeggen: ik heb nu zeker twee plekken op de wereld waar mijn thuis is. Een is in Nederland, in 't kleine Mariënvelde, en de ander is aan de overkant van de zee, waar ik nu nog 10 dagen mag gaan genieten van de drukke stad, de sneeuwbuitjes, regenbuien, Beatles op iedere hoek van de straat, rode telefooncellen, rode bussen, rode brievenbussen, de Big Ben, Buckinham Palace, Trafalgar Square, Piccadilly Circus, en natuurlijk niet te vergeten, mijn achtertuin, de Tower Bridge. Want ja, ik ga het zeker zeker zeker weten missen!

Deze zes maanden zijn voorbij gevlogen. Het is als een rotvaart voorbij gegaan. Voor je het weet is het al voorbij en moet je afscheid nemen van alle nieuwe vrienden en collega's die ik hier heb leren kennen. Mixed feelings, want natuurlijk mis ik jullie thuis ook allemaal!

De laatste weken zijn er dan natuurlijk ook om extra van mijn tijd hier in Londen te gaan genieten. Ik heb de afgelopen maand meer uitgegeven dan ik de laatste drie maand had gedaan, en dus ook kan ik niet wachten tot de stufi weer op mijn rekening wordt gestort. Heb een heerlijk weekendje met Jolyn en Tom gehad. Drie dagen met lieve mensen, gezellige avonden, lekker eten en vermoeide voetjes. Helaas, helaas, de London Eye wou niet voor ons gaan draaien en dus ben ik daar nog steeds niet ingeweest. Misschien een idee voor als ik ooit weer terug kom in Londen! ;-)

Ik ben samen met Manon, Anouk en Laurian naar de London Dungeon geweest. Heb er niet veel van meegekregen, ben namelijk niet zo'n held op sokken en liep dus ook de helft van de tijd met mn gezicht in Laurians jas verborgen. En nee, we konden de vrijeval-foto niet laten liggen HAHA.

Weekend erop waren Evelien en Sanne hier om me een paar dagen gezelschap te houden! We hebben overnacht in het Cumberland, een van de hotels van de Guoman keten. Meer dan 1000 kamers telt het hotel, dus het was ook wel gruwelijk groot. Ook dit weekend: gezellig mensen, lekker eten, vermoeide beentjes en héle gezellige avonden. Joran en Pascal ook weer gezien na een hele tijd niet te hebben gezien (sorry jongens, nog steeds geen tijd gehad voor die lasagna ;)), een onvergetelijk avond gehad in de Walkabout, waarna we slingerend en wel de bus in zijn gegaan op weg naar bed.

Laurian en ik zouden afgelopen vrijdag naar Stonehenge gaan, is leuk, een keer iets buiten de stad bezoeken, eventjes niet in Londen maar het platteland van Engeland bekijken. Tot onze grote vreugde lag er ook sneeuw; dat zou het wel helemaal leuk maken. Natuurlijk niet: de bussen reden niet vanwege de sneeuw; hebben wij weer. Dus dan maar een tour door Londen en ook daar zijn hele mooie foto's uitgekomen!

De Lion King stond op mijn "To do"-list, en ook deze kan ik nu afstrepen. Vandaag kwamen Manon en Anouk met het briljante idee om kaartjes te gaan halen bij de congiërge. Gelukkig was mijn bankrekening net weer een beetje aangevuld dan dat ik niet anders dan JA kon zeggen en hebben we vanavond lekker kunnen genieten van rondspringende leeuwen, apen, dansende zebra's, zingende hyena's en giraffen op stelten. SU-PER!

Nog 10 dagen, en dan is het gedaan met de rust voor jullie, dus geniet er nog maar eventjes van! Voor je het weet zijn die 10 dagen om.
Tot snel!

Veel liefs uit Londen


  • 23 Januari 2013 - 08:59

    Jannie:

    He Donique,
    Geniet van de laatste tien dagen in Londen!
    Veel groeten en liefs van Jannie.

  • 23 Januari 2013 - 09:58

    Jolyn:

    Dag schatje!
    Lekker genieten nog van het mooie Londen! Weet zeker dat je er wel een paar keer terugkomt. Kom maar weer lekker naar huis! Verloren tijd met mij inhalen :p
    Kus Jezus

  • 23 Januari 2013 - 10:56

    Riet:

    Hoi Lieve Donique,
    Druk druk
    Geweldig om tussen al die uitstapjes en werken ook nog tijd om weer een mooi verhaal te schrijven waarvan wij dan weer genieten. Pracht verhaal. Mooi geschreven. Jij hebt genoten van de stage al was het in het begin afzien, maar je hebt ons mee laten genieten. Dank je wel.
    Gelukkig heb je ook nog sneeuw gezien. Wij hebben hier genoeg gehad.
    Het wordt tijd dat je weer naar Marienvelde verhuist, want jouw paleis is klaar. Super mooi!
    Geniet van de laatste dagen en tot gauw.
    Knuffel Riet


  • 23 Januari 2013 - 20:25

    Bernadette:

    de laatste dagen, je kunt nu aftellen, maar je gaat Londen ook missen. Ik kwam vandaag nog langs Saxion in Deventer. Nu nog maar even niet aan denken en nog lekker genieten van je vrije dagen. Een mooi verhaal, ga straks je reisverslagen missen. Dus zie ik je 2 feb in Utrecht. Tot dan. xxx

  • 24 Januari 2013 - 09:15

    Tom:

    He Donique,

    Mooi dat je nu vakantie hebt!
    Ik lees dat je nog steeds niet in de Eye bent geweest.
    Het is een doorn in het oog :P

    Veel plezier nog en tot binnenkort.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Donique

Actief sinds 14 Aug. 2012
Verslag gelezen: 471
Totaal aantal bezoekers 8449

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2012 - 01 Februari 2013

Stage in Londen

Landen bezocht: